Skupinske vadbe

BODY MIX

Skupinske vadbe Novo mesto
Vadba je idealna za vse, ki si želite enostavne kardio vadbe na stepu ter bi obenem radi oblikovali in okrepili tudi zgornji del telesa - sedaj oboje združeno v eni sami uri!

Vadba je razdeljena na dva dela.

Prvi del poteka na stepu in traja 15-20 minut, namenjen pa je ogrevanju, postopnemu zviševanju srčnega utripa ter obenem krepitvi spodnjega dela telesa – nog in zadnjice. Koreografija je enostavna in nezahtevna, sestavljena iz osnovnih korakov, počepov, izpadnih korakov, dodano pa je tudi gibanje rok.

V drugem delu se osredotočimo na oblikovanje zgornjega dela telesa - in sicer mišic rok (biceps, triceps, rame) in hrbta, na koncu pa se posvetimo še trebušnim mišicam. Vaje izvajamo za vsako posamezno mišično skupino posebej s pomočjo droga in uteži, tako da si lahko vsak sam izbere želeno težo in intenzivnost. Na koncu sledi še raztezanje in sproščanje.

Na vadbah uporabljamo bučke, elastike, uteži za noge, žoge, stepe, palice……. 

STRECHING IN KREKTIVNA VADBA

Je miren, enostaven, ne tekmovalen način vadbe, primeren za ženske in moške vseh starosti. 

Sestavljajo jo: 

  1. vaje za MOČ - KREPITEV,
  2. vaje za GIBLJIVOST - STRETCHING,
  3. vaje za RAVNOTEŽJE,
  4. vaje za KOORDINACIJO,

Z redno vadbo krepimo in ohranjamo prožnost mišic, zmanjšujemo možnost vsakdanjih poškodb, lahko tudi odpravljamo bolečine hrbta, vratu in ramen, omilimo težave, ki spremljajo osteoporozo in ostale »moderne« nevšečnosti.

Jedro vadbenega programa so t.i. vaje za zdravo hrbtenico saj le-ta igra poglavitno vlogo pri dobrem počutju in splošnem zdravju. Ko govorimo o zdravi hrbtenici, mislimo tako na primerno moč mišičnih struktur, ki obdajajo hrbtenico (hrbtne in trebušne mišice), kakor tudi na primerno stopnjo splošne gibljivosti.

PILATES

Body Pump vadba Novo mesto
Skozi najučinkovitejše vaje iz fitnesa, kot so počepi, potiski, dvigi in upogibi, povečuje vzdržljivost v moči vseh glavnih mišičnih skupin v telesu. Primeren je tako za moške kot tudi za ženske in ob odlični glasbi, strokovno podkovanih inštruktorjih in odlični glasbi in lastni izbiri obremenitve omogoča hitro doseganje zastavljenih vadbenih ciljev.

POZITIVNI UČINKI VADBE: 

  • Povečana vzdržljivost v moči
  • Povečana tonizacija mišic
  • Povečana poraba kalorij
  • Pospešena izguba odvečne telesne maščobe
  • Povečana stabilizacija sklepov
  • Ne povečuje mišične mase
  • Izboljšana telesna pripravljenost
  • Povečana gostota kostnega tkiva
  • Oblikovanje telesa
  • Povečanje vzdržljivosti in moči

VADBA JE NAMENJENA VSAKEMU

Ker si vsak udeleženec sam nastavi uteži, je vadba primerna tako za ženske kot moške in za vse starostne skupine.