Skupinske vadbe

BODY MIX 

Skupinske vadbe Novo mesto
Vadba je idealna za vse, ki si želite enostavne kardio vadbe na stepu ter bi obenem radi oblikovali in okrepili tudi zgornji del telesa - sedaj oboje združeno v eni sami uri!
Vadba je razdeljena na dva dela. Prvi del poteka na stepu in traja 15-20 minut, namenjen pa je ogrevanju, postopnemu zviševanju srčnega utripa ter obenem krepitvi spodnjega dela telesa – nog in zadnjice. Koreografija je enostavna in nezahtevna, sestavljena iz osnovnih korakov, počepov, izpadnih korakov, dodano pa je tudi gibanje rok.
V drugem delu se osredotočimo na oblikovanje zgornjega dela telesa - in sicer mišic rok (biceps, triceps, rame) in hrbta, na koncu pa se posvetimo še trebušnim mišicam. Vaje izvajamo za vsako posamezno mišično skupino posebej s pomočjo droga in uteži, tako da si lahko vsak sam izbere želeno težo in intenzivnost. Na koncu sledi še raztezanje in sproščanje.

Na vadbah uporabljamo bučke, elastike, uteži za noge, žoge, stepe, palice……. 

STRECHING IN KREKTIVNA VADBA 

Je miren, enostaven, ne tekmovalen način vadbe, primeren za ženske in moške vseh starosti.

Sestavljajo jo: 

  1. vaje za MOČ - KREPITEV,
  2. Body mix Novo mesto
    vaje za GIBLJIVOST - STRETCHING,
  3. vaje za RAVNOTEŽJE,
  4. vaje za KOORDINACIJO,
Z redno vadbo krepimo in ohranjamo prožnost mišic, zmanjšujemo možnost vsakdanjih poškodb, lahko tudi odpravljamo bolečine hrbta, vratu in ramen, omilimo težave, ki spremljajo osteoporozo in ostale »moderne« nevšečnosti.
Jedro vadbenega programa so t.i. vaje za zdravo hrbtenico saj le-ta igra poglavitno vlogo pri dobrem počutju in splošnem zdravju. Ko govorimo o zdravi hrbtenici, mislimo tako na primerno moč mišičnih struktur, ki obdajajo hrbtenico (hrbtne in trebušne mišice), kakor tudi na primerno stopnjo splošne gibljivosti.

PILATES

V okviru naše vadbe izvajamo kombinacijo klasičnih pilates vaj, pilates stoje in Add to dictionary. 

Vadba pilatesa deluje iz notranjosti proti mišicam na površju. Poudarek je predvsem na manjših mišičnih skupinah. Pri vadbi smo pozorni na poseben sistem dihanja, s katerim krepimo globoke trebušne mišice. S tem razbremenimo spodnje hrbtne mišice, kar je odlična preventiva pred poškodbami oz. bolečinami v spodnjem delu hrbta. 

Vadbo priporočajo številni ortopedi in fizioterapevti. Vadba je namenjena vsem starostnim skupinam.
Med vadbo vključujemo tudi rekvizite, kot so mala žoga ter elastični in neelastični trakovi ter lahke uteži tako za roke kot za noge.
Vadba poteka ob mirni glasbi in traja 55 minut. Vaje izvajamo bosi oz. v nogavicah.