Obvestila, novice

Obvestila, novice, nasveti

Urnik v času jesenskih počitnic

objavljeno: 28. okt. 2019 01:29 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 28. okt. 2019 01:31 ]

Jesenske počitnice vadbe
Med zimskimi počitnicami bodo vaje potekale malo drugače:
  • PONEDELJEK, 28.10.: vadba po urniku 
  • SREDA, 30.10.: vadba po urniku 
  • TOREK, 29.10 in ČETRTEK, 31.10.: vadba odpade
Lep športen pozdrav. 

Ekipa ŠKD Linija

Sofinancirane vadbe

objavljeno: 7. okt. 2019 06:08 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 7. okt. 2019 09:34 ]

Skupinska vadba novo mesto
V ŠKD Linija je skupinska vadba (po novem) sofinancirana s strani Mestne občine Novo mesto, zato je cena mesečne vadnine še ugodnejša. Izberi si svoj najljubši termin in se nam pridruži. 

Nova termina skupinskih vadb:

  • ZAČETNI PILATES: ponedeljek, ob 18.00 uri,
  • BODY PUMP: sreda, ob 20.00 uri,

Se vdimo v Športni dvorani Marof Novo mesto (aneks C)

Teden odprtih vrat in nov urnik

objavljeno: 29. avg. 2019 11:45 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 7. okt. 2019 06:23 ]

Skupinske vadbe v novem mestu
Nova sezona vadb
 je pred vrati in skupaj jo bomo otvorili že v ponedeljek, 2. 9. 2019!

Vabljeni na teden odprtih vrat od 2. - 5. septembra 2019, v Športno dvorano Marof (aneks C).

Letos vadbo v Športno kulturnem društvu LINIJA sofinancira tudi Mestna občina Novo mesto, in zato bo mesečna vadnina še ugodnejša.

Preverite urnik skupinskih vadb in izberite termin in vadbo, ki vam najbolj odgovarja. Ponudbo vadb smo letos še malo dopolnili. 

Veselimo ponovnega srečanja z vami! 

EUROFIT FEST 2017 - fitnes konvencija

objavljeno: 14. mar. 2017 11:22 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 14. mar. 2017 11:50 ]

Tudi Ekipa Loerene Sport se je udeležila Evrofofit festa, ene največje fitnes konvencije v Evropi, ki je minuli teden potekala v Medovodah. Dogodek je ponovno navdušil vse fitnes privržence.
Bilo je norooooo!!!! Prepletal se je ekipni duh: bombastični obiskovalci z noro energijo, najboljši prezenterji in organizatorji.
Pridobili smo nova znanja, poznanstva, energijo.

Slikice si lahko ogledate na uradni strani organizatorja www.eurofit.info

Evrofit fest 2017

Deska ali “plank” - ena izmed naših najbolj priljubljenih vaj

objavljeno: 14. okt. 2016 05:19 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 7. okt. 2019 06:26 ]

Deska ali “plank” kot navadno imenujemo pozicijo, v kateri na rokah in prstih nog v ravni liniji držimo telo kolikor dolgo zmoremo, je ena najbolj učinkovitih vaj, ki jo lahko izvajamo kjerkoli. Vsakodnevno izvajanje te vaje, pa je koristno za ogromno stvari.

Kako pravilno izvajati vajo?

“Plank” v najbolj osnovni različici izvajamo na trdi podlagi, tako da se upremo na prste na nogah, ki sta v širini bokov in telo dvignemo na komolce (lahko tudi na dlani iztegnjenih rok), ki so pravokotno poravnani z rameni. Telo mora biti v ravni liniji, kar pomeni da stisnemo zadnjico, trtico potisnemo navzdol in poravnamo hrbtenico. Prav tako pa tudi pogled usmerimo v tla, da se čim lepše zlije z linijo telesa. Med izvajanjem vaje dihamo enakomerno. Najlažje je, da vajo na začetku izvajate pred ogledalom ali pa da prosite nekoga, da popravil vašo linijo, saj boste tako najlažje osvojili pravilen položaj.

Deska ali “plank”

Zakaj je “plank” ena najboljših vaj?

Definicija telesa: Plank je ena najboljših vaj, za krepitev vseh skupin trebušnih mišic, skrbi pa tudi za lepo zadnjico. Prav tako  se med izvajanjem krepijo tudi hrbtne mišice in prsne mišice ter sprednje mišice stegen in goleni. Vsaka izmed teh mišičnih skupin pa pušča svoj pečat na definiciji vašega telesa. Dobro natrenirana prečna trebušna mišica vam omogoča lažje dvigovanje teže med treningi, med tem ko se prema trebušne mišica kažejo v zapeljivem in ravnem trebuhu ali celo tako imenovanem “six packu”. Ta skupina mišic dobro vpliva tudi na eksplozivnost in izboljšuje vaše skoke. Notranje in zunanje poševne trebušne mišice vam bodo pomagala pri vajah z bočnim gibanjem in poskrbele, da bo vaša postava zasijala v obliki peščene ure. Natrenirane zadnjične mišice pa bodo poleg lepega in polnega videza zadnjice, skrbele tudi za lepo držo in zdravo hrbtenico.

plank ali deska
Zmanjševanje verjetnosti poškodb: Močen osrednji del telesa, vam omogoča lažje izvajanje gibov na vseh ravneh. “Plank” je pri pravilni izvedbi enostavna in varna vaja, ki krepi skupine mišic, ki pomagajo ščititi hrbtenico in boke med gibanjem.

Praktičnost izvedbe: “Plank” spada v skupino vaj, za katere je zelo težko najti izgovor, da je nebi izvajali. Ne potrebujemo namreč nič drugega, kot ravno podlago in nekaj manj kot dva kvadratna metra prostora. Vajo zato lahko izvajate zunaj ali v stanovanju, na potovanjih ali celo med službenim odmorom. Vaja vam zaradi velike intenzivnsti ne bo vzela veliko časa, z njo pa boste krepili veliko skupino mišic in kljub temu, da po njej ne boste tako prepoteni, kot po kakšnem kardio setu, boste z njo pokurili precej kalorij.

Lepša drža: “Plank” vam pomaga krepiti mišice telesa, ki skrbijo za ravno in lepo držo. Mišice, na katerih boste delali med držanjem “planka”, podpirajo hrbtenico in vas posledično vodijo k bolj ravni drži.

Boljša stabilnost telesa: Osrednje telesne mišice so ključ do dobre stabilnosti telesa. Če imamo to skupino mišic šibko, je tudi stabilnost telesa pri izvajanju drugih vaj lahko velik problem. Ker osrednje mišice podpirajo telo pri vsakem gibu, se to kaj kmalu začne odražati tudi v odlični stabilnosti telesa, ki pripomore tudi k boljšemu ravnotežju.

Večja vzdržljivost: “Plank” je stabilizacijska vaja, ki deluje na vzdržljivost, prav zaradi tega je pomembno, da se potrudimo in jo neprekinjeno izvajamo čim dlje.

Preprečevanje osteoporoze: Pri izvajanju vaje obtežimo kosti, s tem pa jih krepimo, kar pripomore k preventivni zaščiti pred osteoporozo.

Imamo nove pripomočke

objavljeno: 17. nov. 2015 05:19 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 22. sep. 2016 23:56 ]


Wiiii ... imamo nove pripomočke.
Se sprašujete, kako se da palice uporabljati pri vadbi? Pridite nas pogledat..

Na sliki je prikazana ena izmed mnogih vaj, kjer z uporabo palic krepimo naš center.
Kako močne so pa vaše trebušne mišice?
Bi položaj z lahkoto držale?

Pilates

objavljeno: 8. sep. 2015 05:47 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 9. sep. 2015 06:05 ]

Pilates novo mesto
Popolna vadba za dušo in telo - Pilates, je pri nas na urniku vsak teden.

Vadba pilatesa deluje iz notranjosti proti mišicam na površju. Poudarek je predvsem na manjših mišičnih skupinah. Pri vadbi smo pozorni na poseben sistem dihanja, s katerim krepimo globoke trebušne mišice. S tem razbremenimo spodnje hrbtne mišice, kar je odlična preventiva pred poškodbami oz. bolečinami v spodnjem delu hrbta.


Ni nadomestka, ki bi bil boljši od normalne prehrane

objavljeno: 7. sep. 2015 00:26 avtor: Športno društvo Linija   [ posodobljeno 8. sep. 2015 05:39 ]

Intervju z Nado Rotovnik Kozjek: Ni nadomestka, ki bi bil boljši od normalne prehrane

Kaj je zares zdrava prehrana?
Zdava prehrana
  
»Če hočemo dobro svojemu zdravju, moramo najprej narediti red pri temeljih, to je osnovni prehrani,« je prepričana Nada Rotovnik Kozjek. (Foto: Luka Cjuha)

Kaj naj jedo športniki, rekreativni in profesionalni?

V vsej poplavi proizvodov prehrambne industrije, ki naj bi bili zdravi, si ljudje poskušajo odgovoriti na taka in podobna vprašanja. O tem veliko ve dr. Nada Rotovnik Kozjek, predsednica slovenskega ter članica evropskega in ameriškega združenja za klinično prehrano, obenem pa tudi zdravnica slovenske veslaške reprezentance. O tem, kaj je pametno jesti, je nedavno govorila na kongresu o športni prehrani na medicinski fakulteti. Razveselila se je pogleda na dolgo vrsto študentov pred predavalnico, preden je začela pogovor.

1-8 of 8